Odstúpenie od zmluvy
Všeobecné obchodné podmienky pre nákup v internetovom obchode vanessa.sk.
1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
Vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia nasledovnými obchodnými podmienkami, ktoré sú pre obe strany záväzné.
Predávajúci
Pro on Software s.r.o.
Rosina 1027
013 22 Rosina
SLOVENSKO
IČO: 45602034
DIČ: 2023056354
IČ DPH: SK2023056354
Spoločnosť Pro on Software s.r.o. je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, vložka 53047/L oddiel Sro.
Zákazník potvrdením objednávky potvrdzuje, že sa zoznámil a súhlasí s Obchodnými podmienkami pre dodanie
bižutérie a šperkov tak, ako ich určil predávajúci.
2) OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB
Predmetom zmluvy je tovar uvedený v objednávke. Predávajúci sa zaväzuje, že svojim zákazníkom dodá správny druh a množstvo tovaru tak ako uviedol v objednávke.
Informácie o rozmeroch a ďalšie údaje, ktoré sú uvedené v popise výrobkov pochádzajú od výrobcov a našich dodávateľov. Ak sa tieto údaje líšia od skutočnosti, e- shop za tento fakt nenesie zodpovednosť. V prípade veľkých nezrovnalostí Vás bude okamžite kontaktovať zástupca nášho e-shopu.
Potvrdením objednávky je uzavretá kúpna zmluva, ktorá je naplnená dodaním objednaného tovaru na adresu, ktorú uviedol kupujúci.
V niektorých prípadoch si predajca vyhradzuje právo overenia objednávky, najmä v prípadoch, keď je cena objednaného tovaru vyššia ako obvyklá.
Predávajúci sa zaväzuje vystaviť a priložiť faktúru ako daňový doklad., ktorá zároveň slúži ako záručný list (ak ste si nepriali inak). Ak doklad chýba, prosíme informujte nás.
Kupujúci sa zaväzuje prevziať objednaný tovar.
Pokiaľ nebude objednávka, ktorá je zaslaná zákazníkovi uhradená, zákazník bude zverejnený v Centrálnom Registri Neplatičov Slovenskej Republiky www.ecern.sk a budúce objednávky môžu byť predávajúcim ignorované. Vyradenie z registra nasleduje po úhrade nákladov súvisiacich so zaslanou objednávkou (v prípade dobierky, náklady dobierky, v prípade platby po prevzatí je to kompletná objednávka).
3) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY
Objednávka potvrdená zákazníkom v e-shope vanessa.sk je prijatá do 24hodín od podania a následne je kupujúcemu zaslaný potvrdzujúci email. V deň, keď je tovar expedovaný, oboznamujeme o tejto skutočnosti zákazníka.
V prípade, že k odoslaniu tovaru z nejakého dôvodu nedôjde, bude zákazník o tejto informácii okamžite kontaktovaný správcom e-shopu.
4) SPÔSOB PLATBY
Ponúkame Vám niekoľko možností platby:
- prevodom na bankový účet AŽ PO PREBRATÍ tovaru - pri tomto spôsobe úhrady Vás žiadame o úhradu objednávky na b.ú. č: 2927839062/1100 (IBAN: SK1811000000002927839062, SWIFT: TATRSKBX). Ako variabilný symbol uveďte číslo objednávky alebo variabilný symbol z priloženého dokladu v prijatej zásielke. Úhradu uskutočnite do dátumu splatnosti uvedenom na priloženom doklade v prijatej zásielke. Pri tomto spôsobe platby si predávajúci vyhradzuje právo individuálne odmietnuť zrealizovať objednávku alebo vyžadovať iný spôsob platby.
- prevodom na bankový účet vopred (zľava z ceny objednávky) - pri tomto spôsobe úhrady Vás žiadame o úhradu objednávky na b.ú. č: 2927839062/1100 (IBAN: SK1811000000002927839062, SWIFT: TATRSKBX). Ako variabilný symbol uveďte číslo objednávky.
- kartou vopred v poslednom kroku objednávky (zľava z ceny objednávky) - kreditnými a debetnými kartami VISA, VISA Electron*, EuroCard, MasterCard a Diners Club.
- na dobierku - za Vašu objednávku platíte až pri jej prevzatí.
* Upozornenie: kartami VISA Electron je možné platiť cez internet iba v prípade, že na zadnej strane obsahujú tzv. CVV2 kód (3-miestny kontrolný číselný kód na zadnej strane karty pri podpise).
5) POŠTOVNÉ a BALNÉ
Predávajúci sa zaväzuje tovar primerane zabaliť a zaslať na požadovanú adresu. Vašu objednávku posielame ako poistenú zásielku. Poštovné je účtované podľa hodnoty Vašej objednávky a spôsobu platby. Balné si neúčtujeme.
CENY POŠTOVNÉHO:
SLOVENSKÁ REPUBLIKA
- pri doručení poštou je poštovné ZADARMO - poštovné neplatíte.
- pri dobierke sa účtuje manipulačný poplatok 2,50 - EUR.
ČESKÁ REPUBLIKA
- pri doručení poštou sa účtuje poplatok 5,50- EUR, pri objednávke nad 110,- EUR poštovné neplatíte.
6) DODACIA LEHOTA
Dodacia lehota objednaného tovaru je od 2-21dní.
Ak je uvedené, že máme tovar na sklade, znamená to, že ho máme v počte minimálne 1 kus a vieme Vám ho vyexpedovať (odovzdať zásielku na pošte) nasledujúci pracovný deň po prijatí objednávky. Objednávky vybavujeme priebežne každý pracovný deň. Pokiaľ sa však stane, že tovar je z dôvodu veľkého záujmu vypredaný, môže dôjsť k predĺženiu dodacej lehoty. V prípade neskoršieho dodania Vás budeme o danej skutočnosti informovať. Ak si objednáte tovar, ktorý dodávateľ vypredal, prípadne z akýchkoľvek dôvodov stiahol z predaja a neinformoval nás, okamžite Vás po zistení tejto skutočnosti budeme informovať (telefonicky, e-mailom).
Predávajúci nenesie zodpovednosť za:
- oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou.
- oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne uvedenou adresou prijímateľa
- poškodenie zavinené doručovateľom. Viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) nepreberajte!
- za prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu /dodávateľa/ v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia, prípadne v dôsledku zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok.
Predávajúci ručí za:
- dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom.
- dodanie tovaru tak, aby nebol poškodený.
- dodanie tovaru v správnom druhu a množstve tak ako bol uvedený v objednávke.
7) REKLAMÁCIA A ZÁRUKA
Prípadné reklamácie sú posudzované individuálne a v súlade s platným právnym rádom. Kupujúci je povinný prípadné vady a poškodenia ohlásiť predávajúcemu ihneď po prevzatí tovaru. Za poškodenie spôsobené prepravcom e- shop nezodpovedá.
Na všetok tovaru je poskytovaná záruka 24 mesiacov. Záruka s vzťahuje len na výrobné vady.
Záruka sa nevzťahuje na:
- závady vzniknuté bežným opotrebovaním;
- závady vzniknuté nesprávnym použitím výrobku;
- na tovar, ktorý bol mechanický poškodený alebo bol zničený neodbornou manipuláciou klienta.
Postup pri reklamácii:
- informujte nás o reklamácii e-mailom, telefonicky alebo písomne.
- tovar pošlite ako doporučený balík/ list (nie na dobierku) na adresu e-shopu.
- do zásielky uveďte dôvod reklamácie a Vašu adresu.
- priložte doklad o kúpe reklamovaného výrobku v našom obchode.
8) VRÁTENIE TOVARU
Všetok tovar zakúpený v internetovom obchode vanessa.sk môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru. V prípade, ak je tovar kompletný, nepoškodený a nenesie známky používania, predlžuje predávajúci vyššie uvedenú lehotu 14 kalendárnych dní na vrátenie tovaru až na 21 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Odstúpiť od zmluvy je nutné preukázateľným spôsobom (písomne, e-mailom), pričom môžete použiť formulár Odstúpenie od zmluvy. Toto právo Vám vyplýva z § 7 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (zákon č. 102/2014 Z.z.). Neskoršie odstúpenie od zmluvy už nie je možné. Tovar je nutné zaslať na adresu Pro on Software s.r.o., Rosina 1027, 013 22 Rosina. Odporúčame tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar nám neposielajte dobierkou. Do balíka priložte kópiu daňového dokladu, ktorý sme Vám poslali s tovarom.
Príslušnú sumu za vrátený tovar Vám môžeme kompenzovať:
- poskytnutím poukážky na zľavu, ktorú môžete použiť pri ďalšom nákupe u nás,
- zaslaním sumy, ktorú ste zaplatili za tovar na Vami určený účet do 15 dní.
Do balíka priložte informáciu, o ktorú z uvedených kompenzácií máte záujem.
Od zmluvy nie je možné odstúpiť v nasledovných prípadoch:
- tovar je mechanicky poškodený
- tovar má známky používania
V prípade neoprávneného vrátenia tovaru bude tento tovar vrátený zákazníkovi na jeho náklady.
Alternatívne riešenie sporov
V prípade, že nie ste spokojný s vybavením Vašej objednávky, dodaným tovarom alebo našimi službami, napíšte nám na reklamacie@vanessa.sk. Pokiaľ sme Vašu reklamáciu nevybavili k Vašej spokojnosti alebo ak sa domnievate, že sme mohli porušiť Vaše práva, môžete podľa zákona 391/2015 Z.z. podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ (fyzická osoba), ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, ktorého hodnota presahuje 20 eur, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na diaľku.
Subjekt alternatívneho riešenia sporov podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. môže od vás za začatie riešenia sporu požadovať úhradu poplatku do výšky 5 eur s DPH. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. alebo kliknutím na túto internetovú stránku spoločnosti Youstice.
9) OSOBNÉ ÚDAJE, ICH SPRACOVÁVANIE A OCHRANA
Bližšie informácie a presné podmienky o osobných údajoch, ich spracovaní a ochrane nájdete v časti Osobné údaje.
10) ZÁVEREČNÉ USTANOVENIE
Potvrdením elektronickej objednávky kupujúci bez výhrad prijíma všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platnom v deň potvrdenia objednávky ako aj platnú cenu objednaného tovaru a poštovného, ak nebolo v konkrétnom prípade preukázateľne dohodnuté inak.
Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj
Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
Telefón: 041 / 7632 130
Fax: 041 / 7632 139
E-mail:
za@soi.sk